9 Nisan 2012 Pazartesi

selam!

zamanın içinde elimizde kalan tek şey bazen fotoğraflar bazen de o döneme ait giysiler oluyor.
bazen bir filmi sadece o dönem kıyafetlerine bakmak için izliyoruz.
bazen günümüzü kurtaran sadece o gün içinde kendimizi rahat hissettiğimiz jean pantalonumuz oluyor.
bense moda deyip geçtiğimiz şeyin aslında, o kadar da gelip geçici değil de, kendi kendini değiştirip, eskileri devşirip evirip çevirip yeni bir şeymiş gibi size sunan bunu da çok iyi başaran yaşayan sanat olduğunu düşünüyorum.

eşya satın almayı tutku ile karıstırıp, para harcama sanatını kumaşların içinde kaybolma hissi ile kıyaslamak ne denli doğru olur bilmiyorum ama yarattığınız küçük dünyadan sızan bir eskiz parçasını ete kemiğe bürünmüş şekilde dile gelmesi ve sizinle konuşması ölümsüz, yaşayan sanata moda'ya beni daha çok bağlıyor.

hayatım boyunca sevdiğim iki tutkuyu bir araya getirip, onları nasıl kaynaştırırım diye çabalarken, baktım ki yıllar geçmiş ve onlar zaten doğaları gereği çoktan arkadaş olmuşlar bile.
o zaman, bu iki bütünleşen tutku parçalarını sizlerle burda paylaşmamda bir sakınca yok diye düşünüyorum.
burda, zaman zaman küçük günlük ukdeler, ilhamlar ve belki yapmak isteyip te yapamadığım to-do listler yer alacak.

işte böyle,
(:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder